Single Blog Title

This is a single blog caption
23 diciembre 2016

SORTIDA DE FINAL DE TRIMESTRE A GIRONA

El dia 21 de desembre tots els cursos de l’ESO de l’escola vam anar a Girona per celebrar el final del trimestre. Al matí vam fer un recorregut per la Girona medieval, guiats per una monitora especialitzada que ho va fer molt bé. Vam visitar el Call jueu, la Catedral, els Banys àrabs i el monestir de Sant Pere de Galligants. Vam veure el famós Tapis de la Creació a la catedral i la Bruixa de Girona transformada en una de les gàrgoles que desguassen la seva teulada.

Al migdia vam fer cap a la Rambla, on vam dinar, i vam gaudir d’un temps lliure i d’un passeig pels carrers i places del centre urbà. Al Pont de Pedra i a la Plaça de la Independència vam fer un vol per les paradetes dels mercats de Nadal que hi havia muntades.

Vam passar un bon dia, vam aprendre coses noves i ens ho vam passar bé!

Uso de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de nostra política de cookies, faci click per més informació.plugin cookies