SEGON APADRINAMENT LECTOR DEL CURS 2017-18
Com cada any, com a cloenda del curs 2017-18, s’ha tornat a organitzar un apadrinament lector entre els més menuts i els nois i noies més grans de l’escola. A partir de la lectura d’un conte, una faula, una història o un còmic com a fil conductor, els nostres alumnes més petits han pogut gaudir d’uns moments emocionants, intrigants i fantàstics, amb històries d’allò més interessants que els han llegit els nois i noies de Secundària.
Aquesta activitat ha servit, també, perquè els nostres alumnes s’apropin els uns amb els altres i es coneguin una mica més, sense tenir en compte la diferència d’edat.
Tots plegats s’ho van passar d’allò més bé compartint unes estones de lectura i acostant-se cadascú al món de l’altre. Els més menuts han quedat impressionats de veure com els nois i noies més grans els explicaven un conte i s’emocionaven mentre el llegien. Els alumnes més grans han tornat a reviure uns instants d’infantesa que encara no estaven oblidats i s’han tornat a veure immersos en un món ple d’imaginació i innocència.
Ha estat una activitat, i una tarda, d’allò més engrescadora on s’han compartit emocions, sentiments i experiències.