La festa del Tió

| Escola Andersen

Dimarts 19 de desembre els més petits del centre, des d’I3 fins a 1r de Primària, van celebrar la festa del Tió al pati de l’escola.

Per començar la celebració, el grup infantil Sarandaca va organitzar una gran festa amb balls i danses populars, pròpies de l’època nadalenca. Els nens i nenes d’I3, I4, I5 i 1r s’ho van passar d’allò més bé cantant i ballant plegats.

A continuació, va arribar el moment més emocionant de la tarda, la cagada del Tió. Tots els alumnes van anar pujant a la tarima, en grups de 6, i van picar ben fort al nostre Tió mentre li cantaven la cançó popular. El Tió, que estava molt tip amb tot el menjar que li havien anat portant els nostres alumnes durant tota la setmana, va deixar un regal ben original per a cada infant, sense fer gens de soroll!

Tothom va estar d’allò més content i s’ho va passar molt bé. Els nens i nenes més menuts es van acomiadar del Tió fins l’any vinent, i li van fer un petó ben fort.

Per acabar, tots plegats, alumnes, famílies i mestres, van gaudir d’una xocolatada al pati de l’escola.

Moltes gràcies Tió, t’esperem l’any que ve!