Francès

Projecte Francès

Avui en dia, el coneixement i domini de diferents idiomes pot facilitar als nostres alumnes de Secundària la incorporació a nous estudis i també, posteriorment, a un bon futur laboral.

Actualment el coneixement del francès és un plus, ja que als nois i noies que ho desitgin, els obre les portes a poder estudiar el batxillerat dual (homologat pel govern francès) en moltes de les nostres escoles i instituts, la qual cosa els pot conduir a l’accés a nous coneixements i a altres realitats culturals.

Els objectius que la nostra escola pretén assolir són ambiciosos. Volem que  el nostre alumnat surti amb el màxim de les seves potencialitats en les quatre grans competències de l’àmbit lingüístic:

• Parlar i conversar
  • Escoltar i comprendre
  • Llegir i comprendre
  • Escriure

Per aconseguir-ho utilitzem una didàctica activa. Cantem i escoltem cançons. Ballem i ens ho passem bé aprenent danses tradicionals franceses. Juguem i ens interessem per totes les novetats que ens puguin arribar de França.

Oberts a noves tecnologies, utilitzem tot el que tenim al nostre abast sense rebutjar res. És per això que mantenim eines tradicionals com el llibre de text i altres publicacions escrites,  però les compaginem amb la pissarra digital, els Ipads i, seguint les indicacions del Departament, els mòbils. Tot pot ser una bona eina d’aprenentatge.

Volem que coneguin una nova llengua i que aprenguin a entendre una cultura tan propera a nosaltres com és la francesa.

El francès dóna un plus!