FESTA DE FINAL DE CURS DE 4T D’ESO. PROMOCIÓ 2004 – 2017
El passat dimarts 27 de juny a 2/4 de 7 de la tarda es va celebrar la festa de final de curs de 4t d’ESO, promoció 2004-2017, a la sala d’actes de la CECOT, de la nostra ciutat.
L’acte va ser conduït pel coordinador Tic del centre, el Ricard Sarabia, i es va iniciar a les 18:30h de la tarda amb unes paraules de la Directora del centre, la Maria Rosa Jané, i el cap d’estudis de Secundària, el Lluís Rovira.
A continuació, els delegats de la classe, l’Iker Ramos, la Mariona Fortuny i l’Helena Ordoñez van llegir un petit discurs de comiat explicant tot el que han significat, per als alumnes, els 13 anys que han conviscut tots plegats a l’escola, des dels inicis a P-3 fins enguany a 4t d’ESO.
Seguidament, els alumnes van anar pujant, un per un, a recollir l’orla i un petit detall commemoratiu. Després, es van projectar uns vídeos molt emotius sobre el pas dels alumnes homenatjats a l’escola, des de P-3 fins a 4t d’ESO, i el viatge de final de curs a Menorca.
Per acabar, es va fer una foto de grup a l’entrada de l’edifici on es va celebrar l’acte. I com a cloenda, tots els convidats van poder gaudir d’un bon refrigeri en una sala adjacent.
Moltes felicitats a tots els nois i noies de 4t d’ESO i molta sort a cadascú de vosaltres en el comí que heu triat.