ELS ALUMNES DE 4T D’ESO ASSISTEIXEN A LA CLOENDA DE LES ACTIVITATS D’EDUCACIÓ VIÀRIA
El passat dilluns 16 d’abril, els nois i noies de 4t d’ESO van anar al Teatre Principal de Terrassa a veure l’espectacle “Canvi de marxa”, que posa punt i final a les activitats d’Educació Viària que han anat fent durant tota la seva educació obligatòria a l’escola.
Aquest espectacle està organitzat per la Policia Municipal de Terrassa i vol fer veure als nois i noies tots els perills que pot englobar la carretera i les seves conseqüències.
Un grup format per un policia, un infermer del Sistema d’Emergències Mèdiques, un bomber, un familiar d’una víctima i una persona de la Fundació Guttman van explicar les seves experiències amb la intenció de conscienciar els nostres alumnes sobre prevenir i/o disminuir els accidents i, per tant, les víctimes.
Gràcies Policia Municipal de Terrassa per ensenyar-nos a ser bones persones i bons ciutadans durant aquest anys a l’escola.