Apadrinament lector 2023

| Escola Andersen

Com ja és tradició, per aquests dies tan assenyalats, s’ha tornat a organitzar un apadrinament lector entre tots els alumnes de l’escola. A través de la lectura d’un conte, un còmic o una faula, els més menuts del centre han gaudit d’uns moments fantàstics i emocionants, amb històries d’allò més interessants que els han llegit els nois i noies Cicle Superior de Primària i Secundària.

Aquesta activitat també ha servit perquè els nostres alumnes s’apropin els uns als altres i es coneguin una mica més, sense tenir en compte la diferència d’edat.

Tots plegats s’ho han passat d’allò més bé compartint uns moments de lectura i acostant-se cadascú al món de l’altre. Els més petits han quedat impressionats de veure com els nois i noies més gran grans els explicaven un conte i s’emocionaven mentre el llegien; a més els més grans han regalat un punt de llibre fet per ells mateixos als més menuts, i també han tingut l’oportunitat de reviure uns moments d’infantesa que encara no estaven del tot oblidats, alhora que s’han tornat a veure immersos en un món ple d’imaginació i innocència.

Ha estat una activitat, i una tarda, d’allò més engrescadora on s’han compartit emocions experiències i sentiments.