La Maria Castanyera visita la nostra escola

| Escola Andersen

Aquest dimarts dia 31 d’octubre, la Maria Castanyera ha vingut, amb un cistell ple de castanyes ben torrades, a gaudir d’aquesta festa popular catalana.

La Castanyera, amb el suport dels seus ajudants ben arreglats i mudats per a l’ocasió, ha visitat els nostres alumnes, classe per classe, i s’ho han passat molt bé.

Els més menuts del centre, des d’I3 fins a 1r de Primària, han gaudit d’una tarda plena de dites populars, endevinalles i cançonetes; tot plegat organitzat pels alumnes de 6è. A més, cada nen/a ha rebut una paperina plena de castanyes ben calentones.

D’altra banda, els alumnes des de 2n fins a 5è de Primària han celebrat aquesta festa amb diferents activitats i tallers durant tot el dia: manualitats, tallers de màscares, de danses, de música… També han rebut la visita dels ajudants de la Castanyera, que els han repartit una paperina plena de castanyes ben calentones i ben bones.

Els alumnes de Secundària també han participat en aquesta festa popular. Al matí, els nois i noies de 4t d’ESO han escenificat diferents escenes de l’obra “Don Juan Tenorio”. D’altra banda, els alumnes 2n d’ESO han fet Jack-o-‘Lanterns.

A la tarda, els nois i noies de 1r d’ESO han fet panellets, alhora que els altres alumnes de Secundària participaven en tallers artístics i musicals, explicaven històries de Halloween en anglès als nens i nenes de Primària i visualitzaven pel·lícules de por. Tots plegats han rebut, també, la visita dels ajudants de la Castanyera, que els han repartit una paperina plena de castanyes ben calentones.

Ara toca descansar i menjar-se les castanyes, els panellets i els moniatos. Que tingueu tots una bona Castanyada!!